luni, 12 septembrie 2011

Să tot mergi cu CFR-ul

Fraţilor, am mers în această minunată dimineaţă cu A1722. Am plecat la ora 07:30 şi am fost în Bucureşti la 10:05. Cu cinci minute întârziere, ceea ce pentru România e mai mult decât onorabil. Băi, nene, când am intrat în vagon, că d-asta vă povestesc mai mult, m-a lovit un miros îngrozitor. Toaleta n-a mai vrut să rămână în locul ei aşa că a ieşit cam în jumătate de vagon. Refulare, tată, refulare.

Ştiţi, trenul mai opreşte şi în nişte staţii în drumul lui. Aşa a oprit şi ăsta. Numai că în NICIUNA nimeni nu s-a gândit să cheme pe cineva măcar să cureţe cu un amărât de mop mizeria şi să arunce cu vreo 49 de kg de detergent pe podea.

Mi-am promis că data viitoare, tot cu A1722 voi merge. Nu de alta, dar am uitat să fac poză la data pe care o afişa: 12.09.2050!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu