joi, 8 septembrie 2011

Imnul scandalului

Am asistat, probabil, la una dintre reprezentaţiile cele mai slabe ale imnului naţional. Bun, se mai întâmplă. Am asistat însă şi la cea mai penibilă amendă din istorie. Bun, se mai întâmplă. Dar nu am asistat niciodată la o declaraţie mai lipsită de judecată decât "am evitat să cânt <> ca să nu se interpreteze politic" - Marcel Pavel.

Păi, nea Marcele, te credeam mai cu conservatorul în cap. Aşa ceva n-am mai auzit de mult timp. Practic, cei care sunt prinşi cu amanta de soţie şi zic "iubito, nu e ceea ce pare" au mai multă inspiraţie decât tine. Păcat şi de cum ai cântat, păcat şi de ce ai declarat. Dacă zicea Inna, atunci poate eram mai puţin indignat.

Aici, în schimb, e ceva şi mai penibil de senzaţional.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu