duminică, 13 februarie 2011

Fotbal şi Valentine

Am încercat să urmăresc meciurile amicale disputate duminică de Steaua şi Dinamo. Cea mai grea încercare din viaţă!!! Pe dinamovişti i-am zărit primii. Erau undeva pe DigiSport. După 10 minute căutam telecomanda. După alte 10 minute am şi găsit-o. Era 1-0 pentru Dinamo. Dăduse gol singurul (cred) jucător sosit, Bakaj. În rest, în afară de auzul indicaţiilor date de Andone, nu am putut să nu-l observ pe meseriaşul Diabate. Fraţilor, cum l-au adus p-ăsta? În afara faptului că e lent şi nu ştie să se poziţioneze mai are ghinionul să fie şi fundaş central. Cam trist.

Am trecut la Steaua. Apropo de Steaua, cam cât de ahtiat după audienţă să fii şi să scoţi din grilă o emisiune pentru a prezenta nişte jocuri amicale? Da, mă refeream la Sport.ro şi-a lor emisiune Pe Bune. Revenind la joc: Geraldo a marcat, Bănel nu ştie să centreze, Bănel ştie să dea în bară, Tătăruşanu nu ştie să se poziţioneze la lovituri libere, Steaua e o echipă modestă.


În final, Valentine-ul mă prinde cu Stelista. Dacă scap de el, promit să trec în revistă şi nişte cancanuri. Apropo, să fie într-o bună accesare revenirea în Fabrică!

5 comentarii:

Amelia Dumitru spunea...

Era imposibil sa nu zici tu ceva8-|

Anonim spunea...

Ami, stii ca el e mai fan Tatarusanu ca tine :))

Alberto Boţoghină spunea...

Bine că v-aţi gândit voi două să vă luaţi de mine. De parcă eu am luat un gol de tot... :))) de tot râsul...

Gaby spunea...

APĂRĂ TĂTĂRUŞANU!

Alberto Boţoghină spunea...

când trag alţii în el, da.. apărăăă tătăruşanuuu!!

Trimiteți un comentariu