vineri, 14 septembrie 2007

Articolul de la 6 seara > 14 sept. 2007


Scrisoare de la Oli

Draga Steaua

Draga mi-e Steaua, draga mi-e faima, drag mi-era patronul (nu, el nu-mi era drag, el mi-era prieten..ce caracter). Dragii mei jucatori(P.Marin, Ov.Petre, Gigele, Mirele, Ochirosii) mi-e bine aici dar sa stiti ca mi-e dor de voi, sa stiti ca as face orice ca sa ma intorc sa va antrenz din nou, as lasa si banii seicilor de aici, as lasa totul ca sa vin. As veni si carator de apa doar pentru voi, pentru ca voi sunteti Steaua, iar voua nu va trebuie antrenor, nici eu nu va trebuiam voi jucati ce stiati de la Piti, Zenga sau Protasov,dar eu am fost ca prietenul vostru. Voi nu ati fost jucatorii mei, voi mi-ati fost prieteni si la bine si la rau, ce caracter. Si eu v-am fost aproape, si la 4-1 cu Lyonul si cu Iasiul, si la autogol.. v-am sustinut…

Iar tu , Gigi, sa stii ca aici nu mi-e bine. Dar nu le spune asta fotbalistilor, nu vreau sa sufere pentru mine, lor le-am spus ca mi-e bine, dar nu e deloc asa. Eram la un meci, eram condus cu 1-0, m-am uitat la oficiala, si nu erai tu Gigi, m-am uitat la telefon, niciun mesaj Gigi, m-am uitat pe banca nu era nici MM.. mi-e greu Gigi. As face orice sa vin la Steaua.. Gigi eu ma sacrific.. las toti banii si vin cu primul avion..am caracter Gigi, si te ajut asa cum si tu m-ai ajutat. Am gasit acum in buzunarul de la costum, biletelul de la meciul cu Dinamo de la pauza cand mi-ai zis sa-l bag pe Ochirosii.. ce jucator.. aveai dreptate Gigi.. nu pierdeam cu el in teren..Imi aduc aminte cand veneam la tine la palat Gigi, cand faceam faceai echipa. Ce bine jucam, ce bine ne era.

Acum am antrenament cu astia aici la 7.. ia uite e fara zece si nu am garduletele pe teren..nu am presa inainte de antrenament, nu te am pe tine, nu il am pe MM,pe Vali, mi-e greu Gigi, dar se castiga bine, si pentru asta inca nu am venit la Bucuresti. Dar atunci cand nu se va mai castiga am sa vin sa te ajut Gigi, sa mergem in Semifinalele Cupei Romaniei, ca nu am fost de mult timp.

Cu drag si cu caracter,

Oli

4 comentarii:

Winn3r spunea...

Interesant ...

Alberto Boţoghină spunea...

Ca de altfel toate articolele Fabricii de Zvonuri !

Bar Tikitaka spunea...

l.ai pus pe mysport? :)

Alberto Boţoghină spunea...

A fost si pe mysport.. dar acolo iau astia altfel de articole

Trimiteți un comentariu