duminică, 16 martie 2008

RoBlogFest 2008

Nu voi vorbi foarte tare despre castigatorii RoBlogFest 2008, ci doar ii voi felicita pentru munca depusa si pentru faptul ca au reusit, prin blogurile lor, sa atraga in jurul lor o comunitate, ceea ce, dupa parerea mea, este cel mai important lucru.

Am aflat, de la Blogatu', ca la Petrecerea Roblogfest a fost si Alina Plugaru, care a promovat situl www.fizzy.ro.

Prietenii nostri de la Monden.Info au castigat premiul pentru cel mai bun blog de muzica, pe deplin meritat !!! Il felicit si pe Blogatu', pentru castigarea premiului de cel mai bun blog nou (aparut in 2007) si, bineinteles, felicitarile mele pentru Visurat, castigatorul premiului pentru cel mai bun blog personal.

ProTv-ul a fost si el la Roblogfest 2008 si au realizat un reportaj ce a fost difuzat la Stirile ProTv, de aseara

3 comentarii:

Winn3r spunea...

Voi n-aţi participat ?

Anonim spunea...

Am participat si noi, dar, din pacate, nu am reusit sa trecem de prima faza. Suntem inca la inceput.

Anonim spunea...

Hello. And Bye.

Trimiteți un comentariu