luni, 17 septembrie 2007

Elevi din toata tara, uniti-va !

Na ca s-a terminat vacanta si inevitabil, incepe scoala. Pentru studenti facem o rubrica speciala pentru octombrie :).. Bobocii fratilor cei mai cu emotii probabil..sau nu.. am fost la liceu, n-am vazut niciun boboc.. nu stiu din ce cauza.. :) Intru in clasa.. super tare.. usa de termopan..viata fratilooor.. mobilier nou.. nu e de joaca.. a inceput scoala. Mda.. dupa ce am stat pe acolo si ne-a povestit ceva diriginta.. am intins-o spre un centru comercial mare ..:) unde am cautat o masa libera sa mananc ceva.. Nu stiu de ce dar toate mesele erau ocupate de elevi.. E un ritual.. In fine am gasit masa.. m-am asezat, am mancat, am plecat si acum va scriu.. marfa asa prima zi. Urmeaza a doua, a treia,.. am sa va tin la curent pana la prima vacanta. :) aaa.. si am primit si un orar provizoriu..

The END !

10 comentarii:

Anonim spunea...

noi am ajuns acolo in curte...putini oameni..am stat o jumate de ora..si apoi am mers la o cafea intr-o cafenea aproape de liceu..am zis ca nu stam mult...am baut cafeaua am mai povestit, mergem inapoi careul se terminase, curtea pustie :-"...merem in clasa dirigu ii punea sa semneze nush ce, si cand ne-a vazut a zis: " Mergeti la loc golanilor" :)) (prof de sport) am mai stat unpic si ne-o dat, drumu acasa. Ne-am strans astia mai smecheri din clasa si am mai chemat cateva fete faine si am mers la un suc..si cam atat :)

Winn3r spunea...

marfa ritual ... :))) presupun ca ai fost in plazza ?

Alberto Boţoghină spunea...

E bine si asa.. nu se spune.. intr-un centru comercial mare..si din Romania.. sau ceva cu Romania :)

Winn3r spunea...

e clar PLAZZA :))) ... ma rog ... in legatura cu articolul... cam sumara prima zi de scoala :)) :)) :))

Alberto Boţoghină spunea...

Pai si tu cum vroiai sa fie.. sa incepem asa din prima tare..:))

Winn3r spunea...

Nu... :P

Anonim spunea...

la mn a fost f f mijto. ca proaspat absolvent al liceului am fost si eu sa vad bobocii dirigai. cand am ajuns la scoala chiar si inainte cu o ora de incepere erau f multi copii(poate si pt ca este cel mai mare liceu al capitalei:P) a fost f bine pt ca am constatat ca eram mai multi din generatia trecuta decat boboci ;)) si pe unii nui mai vaszusem de cateva luni...(chiar daca in cazul in cre chiar vrei sa te vezi cu fosti colegi de liceu meu dai o tura prin dorobanti sau romana si sigur in cateva zile ii inytalnesti p toti; plus ca ne intalnim destul de des la fotbal, tenis paintball sau eu stiu ce sporturi mai sunt)... e suuper tare liceul frateee!!!! poate si unii profesori.. spre exemplu respect pt profa de romana la kre am luat si un 1 in teza( nu copiati ca e de rau)... dupa scoala ca de altfel in aproape toate zilele cand eram elev la biliard in cel mai tare club din romana...pff tare ce sa mai zic

Alberto Boţoghină spunea...

Asta e viata de prima zi :):):)
Jucator_ trimite-ne un mail pe adresa noastra pentru o colaborare la un articol. :)

Anonim spunea...

am trimis mail ;)

Alberto Boţoghină spunea...

mail gol :))

Trimiteți un comentariu