miercuri, 27 februarie 2008

Cum vi se pare Fabrica, dupa 6 luni de activitate ?

27 august 2007

Momentul in care am simtit ca trebuie sa spunem ceva si in blogosfera romaneasca. Ne-am gandit la un nume, care sa prinda, si am ales "Fabrica de Zvonuri". A prins ? Pe unii i-a prins, pe altii nu i-a prins. Unii s-au prins, altii n-au facut-o. Insa, pe voi cei care intrati zi de zi, v-am atras, v-am castigat increderea de a ne acorda putin timp din cursul unei zile pentru a ne citi articolele sau stirile.

septembrie 2007, octombrie 2007, noiembrie 2007, decembrie 2007, ianuarie 2008, februarie 2008.

6 luni in care ati putut afla de cele mai importante evenimente ale zile. Sase luni in care am comentat si ne-am distrat impreuna. Luni, in care am muncit pentru a putea realiza un lucru de calitate. Luni de zile, pentru a realiza proiectul numit "Fabrica de Zvonuri" .

27 februarie 2008

Urati-ne "La multi Ani!" , dar nu ne laudati prea tare. Pastrati-va pentru petrecerea de 10 ani.

VA MULTUMIM !

1 comentarii:

Anonim spunea...

Stii tu, perseverenta esta mama succesului....Viata cat mai lunga si la cat mai multe anivesari .

Trimiteți un comentariu