sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Horoscopul de pe Pro, in Weekenduri

M-am trezit mai devreme in dimineata aceasta si am deschis televizorul. Am inceput sa zappez si am ajuns pe Pro, acolo unde Neti isi prezenta de zor astrele. Si cu acest lucru ne-am obsinuit de la ea, nimic de zis, dar cu vestimentatia ei de weekend, nu. Am mai vazut-o si in alte dimineti de weekend prezentandu-si rubrica intr-o vestimentatie scoasa din filmul Huckleberry Finn. Mai nonconformista cum o stim, Neti are un look atat de rebel incat nu esti sigur daca de 2-3 zile a mai dat pe acasa. Nu e o jignire si nici un atac. Doar constat si imi dau cu parerea. Noi intelegem ca Pro Tv-ul incearca sa faca din Stirile de Weekend, o relaxare, dar nici chiar asa.

In rest, buna dimineata, lucratori din Fabrica !!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

O poza cu Neti din aceasta dimineata, se poate ? :D

Trimiteți un comentariu