joi, 30 august 2007

HAI LA MUNCA SA MUNCIM, DA DOAMNE SA NU GASIM !

Zilele trecute eram in tramvaiul 41 si am asistat la o discutie intre doua doamne, trecute usor de prima tinerete. Una dintre ele povestea ca-si cauta de lucru dar nu poate accepta orice. "Am fost la mai multe intervie d-alea, da e pretentiosi toti fir-ar al dracu', ca scoala , ca experienta, ca program prelungit si-alte alea". "Da pe unde ai fost ?". "Da pa unde n-am fost...pa la unii la bomboane,da acolo era prea cald, zau asa, dupa aia am mers la o fabrica de grisine, da mergea a dracu asa de repede banda aia ca nu puteai sa te tii dupa ea, apoi am mai fost la unii cu caiete, doamna, un zgomot acolo, aoleu, am stat pana la pauza si gata, nu se putea, acu' merg la o fabrica de plastice, dracu' stie ce-o mai fi si p-acolo, Doamne si ce serviciu bun mai aveam inainte de '89, am lucrat in invatamant !".Cealalta, o aproba dand usor din cap si spune " E, de, e greu peste tot, al meu in fiecare zi ma intreaba daca am gasit ceva de munca, eu ii spun c-am fost pe colo, pe dincolo, sincer la 51 de ani nici nu prea mai imi arde, am muncit destul...am lucrat in sanatate". "Eu am 52, zice cealalta, si mie parca mi s-a luat, sa mai munceasca si barbatii, sa ne-ntretina, hahaha, hahaha, ai ca ma si rasei, unde spuneati ca ati lucrat, in sanatate ?". "Da, raspunde cea intrebata, la Spitalul 9, infirmiera, dumneata ?". "Femeie de serviciu la Gradinita 56". Am coborat gandindu-ma la cheful nebun de munca al celor doua si la faptul ca, intr-adevar, Sanatatea si Invatamantul sunt ...la pamant.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ai perfecta dreapte, sunt la pamant cele doua institutii ..

Trimiteți un comentariu