joi, 20 septembrie 2007

Regele a renuntat !

Fabrica de Zvonuri va va tine la curent cu desfasurarea evenimentelor din Ghencea, dupa demisia lui Gheorghe Hagi ! Declaratii, conferinta de presa a lui Hagi de la 17:45 ! Ramaneti cu noi !!!

NOU ! >
GICA HAGI : " OMUL PE CARE L-AM ADUS LA STEAUA, M-A FORTAT SA PLEC, M-A GONIT . AM RAMAS MUT, CAND A SUNAT DE LA LOJA SA BAG UN JUCATOR. "

Gigi Becali : " Olaroiu vine la Steaua ca-i dau eu ordin, si daca nu vine il iau pe Mourinho ! "

Gica Hagi : " La Steaua m-am simtit torturat. Luasem hotararea in urma cu 2 zile, dar nu puteam sa las Steaua inaintea unui meci de Champions League. "

Gigi Becali : " Eu l-am sprijinit pe Hagi. Dumnezeu nu l-a ajutat. Il sun pe Olaroiu dar nu-mi raspunde. Am vrut sa fac din Hagi un mare antrenor dar n-a fost sa fie, visul nu s-a implinit"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu