marți, 25 septembrie 2007

Multi sunt impotriva lui. Cand toti ?

Unii isi spun parerea despre el in public. Altii nu. Multii il contesta, multi nu. Undeva e normal sa fie asa, doar nu toti suntem la fel, desi in cazul de fata ar trebui sa fim. Este vorba de George Becali, cel despre care promitem de atatea ori ca nu mai pomenim si nu ne tinem de cuvant, cel pe care il contestam atat de vehement dar la care ne uitam la emisiunile in care apare. Dorim sa il ignoram, si totusi el apare. Cum? De ce? De unde?

Multi sunt impotriva lui, dar cand vor fi toti? Poate niciodata, poate candva. Nu se stie. Sa fim toti impotriva lui este putin probabil, dar am putea fi majoritatea. Si NU ! NU VOM FI IMPOTRIVA OMULUI GIGI BECALI, NU ! Vom fi impotriva modului sau de a se exprima, impotriva caracterului sau si impotriva modului in care acesta cauta mereu publicitatea !

Se cearta cu toti. Se impaca cu majoritatea lor. De ce? Cu cei care au caracter nu se mai impaca. Se va impaca oare cu Hagi dupa modul in care l-a tratat in Ghencea ? Putin probabil. Se va impaca pana la urma cu MM Stoica ? Putin Probabil. Se va impaca cu verii sai Victor si Giovani ? Putin probabil. Am enumerat oameni cu caracter iar daca am omis vreunii va rog sa ma scuzati.

Poti oare ramane indiferent atunci cand ii vezi modul de a gandi ? E posibil. Haideti macar sa incercam. Am spus si am sa repet : Gigi Becali se simte prost atunci cand nu este bagat in seama!

Acum este in Silenzio Stampa. :) Sa vedem cat va rezista.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ar trebui sa schimbam canalul cand apare la TV si sa nu citim nici un articol care ii contine numele.

Trimiteți un comentariu