vineri, 14 septembrie 2007

Daca mai transfera multi portari, Steaua ar putea forma un 11 din goalkeeperi

Carlos, Andrey, Zapata, Vatca, Cernea, C.Lungu si urmeaza Tatarusanu. Ar fi 6 daca tanarul portar de la Bistrita ar ajunge pana la urma in Ghencea, pentru ca dupa cum stiti, seful barurilor,cantatorul la nai, Carlos, s-a mutat cu cartea inapoi de unde a venit. Bun. Sa revenim la portarii ce inca mai activeaza la Steaua. Tot transfera portari. Clar, se vrea intarirea defensivei.. da ce fac ii baga pe toti in primul 11 ? Andrey ajuta echipa a 2-a a clubului, Cernea se ocupa de pregatirea lui Zapata, Vatca se joaca cu Lungu, si Tatarusanu probabil s-ar antrena cu juniorii. Nu vorbim de valoare. Tatarusanu a demonstrat ca este un portar valoros, dar pur si simplu, atat timp cat a fost adus Zapata pe destul de multi bani si Vatca, transferul lui Tatarusanu nu se explica. Singura varianta este aceea ca Hagi nu este multumit de Cernea si nici de Vatca si vrea un portar de rezerva. Dar Tatarusanu la forma in care este acum, nu cred ca va fi adus ca sa fie rezerva. In concluzie n-am inteles nimic. Dar e bine macar ca Steaua transfera. :) Unde-s multi puterea creste si portarii nu "greseste" ! :):)

5 comentarii:

Anonim spunea...

raspunsu e simplu
defapt nu va fi transferat ci e doar un zvon

Alberto Boţoghină spunea...

Imi permit sa te contrazic.. cred ca Tatarusanu va veni la Steaua :)

Anonim spunea...

am vb cu nea Gigi..vine asta micu, portaru' :d

Alberto Boţoghină spunea...

E bine atunci.. deci gata EXCLUSIV ! Vine Tatarusanu :))

Walter spunea...

Si eu am fost portar, poate ma ia si pe mine :))

Trimiteți un comentariu