marți, 28 august 2007

Despre..numere

Mare tambalau cu pemiul asta la Loto. Eu unul n-am jucat. Tu ai jucat ? Eu credeam ca se masluiesc numerele acestea pana ajunge premiul la 100 de milioane de euro si ala care castiga devine cel mai bogat om.. nu asta era ideea? Si cine castiga? Unul de-al lor.. vreun SPP-ist ceva cu terminatia "ist" (in afara de taximetrist sau dentist..). In fine.. nu puteam sa nu va zic si de OTV care cu extragerea asta s-ar fi denumit asa: OTV = OgicaTV .. sau puteau sa-i zica LotoTV.. era o idee. Au facut ei ce-au facut.. au pus-o de-un bilet.. nu le-a iesit.. asta e.. au castigat o gramada de rating cu nebunia aia cu depusul banilor la OTV.


Cand am vazut numerele.. am zis.. e vrajeala.. 1,2... 34,35 n-are cum. Eu nu puneam asa ceva, deci nu castigam, in concluzie mai bine ca n-am jucat.

De ce despre.. numere ? Pai e simplu.. toti iubim numerele..absolut toti. De exemplu eu iubesc numarul de comentarii de la acest articol (as vrea sa fie 120) sportivii isi iubesc numarul de pe tricou, altii isi iubesc numarul de la pantofi, altii numarul de ani, unii numarul de femei si lista ar putea continua daca ai umple-o tu....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Asa e..NU JUCATI LA LOTO.. mai bine jucati la pariuri sportive :))))))
Lumea e plina de modalitati de pierdut bani, e mai greu sa-i faci...sa speram k poate ne loveste si pe noi soarta, si ne pic sub saltea o punga cu dolarei..pana atunci, respect pt OGICA :)))))

Anonim spunea...

Sub deviza avem bani.. ii dam sa faca si altii.. Loteria Romana..

Seth spunea...

Ai o stire interesanta trimite-o pe www.digme.ro

Anonim spunea...

seth.. asteptam si un comentariu despre temele propuse..

Trimiteți un comentariu