joi, 6 octombrie 2011

SERIAL | De vorbă cu... Ep.2 - Gigi Becali

El e Gigi. Îi plac oile. El e George. E europarlamentar. El e Becali. E cel ce dă antrenori afară la Steaua. Îl mai vedeţi la ştiri când mai înjură câte-un ziarist sau când mai toarnă un rând de aur peste leii din palat. Visul său de mic a fost să facă din România să strălucească precum Soarele sfânt de pe cer. A reuşit doar să-l năşească pe Borcea. Ne-aducem aminte cu plăcere de Gigi atunci când avem nevoie de-o rangă. Cândva, ne-am întrebat dacă funcţia sa la Steaua este de purtător de cuvânt şi nu de finanţator.

 Lucrători în Fabrică, deschideţi-vă mintea, începe primul episod al serialului "De vorbă cu...". Cinci întrebări gata să-ţi ridice imaginaţia şi să-ţi facă ziua mai tare decât o primă pagină de tabloid cu o "divă" golaşă.

- Bună ziua, domnule Becali! Îl regretaţi pe Mihai Stoica
Să-mi mulgi oile tu şi cu lucrătorii tăi în Fabrică, asta pă parte economică de comerţ. Bine, mă, nu eşti tu Samuilă, dar dacă ştii să-mi cânţi "Ciobănaş cu 300 de euro" atunci îţi răspund, pentru că de ce?!, pe mine muzica tată mă inspiră. Dacă n-ai muzica alături, atunci nu poţi face performanţă. Bă, tată, bă, muzica e totu': tiki-taka Barcelonaaaaaa,aaaa, Barcelonaaaa. Bine, mă, dacă vrei tu, îl regret şi pe Memeu'.

- Ce părere aveţi despre arestarea lui Vasile Avram?
Barabas liber şi Avram în arest, este? Adică tu DeNeAule îl iei p-ăsta corectu' şi îl bagi la închisoare şi pă cei mai mari vagabonzi ai ţării, care mi-au furat mie maşina, îi laşi în libertate. Păi dastă bă, băiatule cu Fabrica, cât timp nu voi fi eu preşedinte, sau Argăseală, niciodată ţara asta n-o să strălucească.

- Ce măsuri aţi fi luat dacă aţi fi ajuns Preşedintele României?
Îl demiteam pe Boc şi îl aduceam ca Prim-Manager pe Mihai Stoica. Apoi, antrenorul cu miniştrii îl alegeam pe Leo Strizu. Aveam cel mai tare lot parlamentar. Ne băteam de la egal la egal cu tot Bruxelles-ul, Nato, mato, pato...

- La turism pe cine aţi fi pus?
Îl puneam pe Mache, să ţină frunza-n mână cu mândrie şi onoare. Apoi îl dădeam pe Youtube, ca să ne cunoască tată lumea.

- Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Filmul arestărilor la DNA. Hai v-am pupat, pa ciau. Auzi, că io acum îmi dau seama, păi cum mă, doar atât am vorbit? Vrei să fac cancer la limbă? Mai pune mă 40-50 de întrebări. Alo, Samuilă, mai eşti, mă?

Info: Textul este unul imaginar. Trataţi-l cu ceai fierbinte şi serviţi-l ca pe-un PAMFLET! 

Nu rata, de luni până vineri, serialul "De vorbă cu...", singura scriere unde vedetele spun ce vrem noi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu