luni, 3 octombrie 2011

Naţional PUSTIE Arena

Cel mai mare şi mai frumos stadion din România ne-a cucerit pe toţi. Trebuie să fim sinceri şi să recunoaştem că atunci când am privit la TV meciul cu Franţa, nu ne venea să credem că acesta are loc în ţara noastră. Mă rog, asta până când am văzut gazonul.

De la meciul Stelei cu Boro cred că nu am mai asistat la un meci al unei echipe româneşti, acasă, cu peste 50.000 de suporteri în tribună. Ne-am bucurat şi unii chiar începuseră să exclame că naţionala lui Piţurcă a reîntors lumea la stadion.

Prostii! Numai copiii mici puteau să creadă asta. Să fim serioşi, lumea şi-a cumpărat bilet să vadă stadionul, nicidecum România sau Franţa. Drept dovadă, până în acest moment s-au vândut DOAR 300 de bilete pentru meciul de vineri, contra Belarusului.

Motivele? Dezinteres total pentru echipa care îl va avea din nou "decar" pe Mutu şi preţuri exagerate pentru un meci între o echipă mediocră şi una şi mai mediocră (vă las să ghiciţi care e a noastră, care e a lor).

Sfatul Fabricii:

1. Cei care se ocupă cu organizarea meciului ar trebui să aranjeze 300 de scaune în jurul terenului, pentru ca jucătorii să simtă suporterii mai aproape. :)

2. Mircea Sandu ar trebui să înveţe de la Borcea cum e cu PhotoShop-ul. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu