sâmbătă, 1 octombrie 2011

SERIAL | Fâs Factor - Episodul 1

Penibil. Jenant. Prostesc. Tâmpit. Off, ajutaţi-mă că nu mai găsesc cuvinte. Săptămâna trecută când am văzut prima dată X Factor am crezut că mi se pare. Astăzi, după aproximativ o oră de vizionare, îmi dau seama că nu m-am înşelat deloc.
Marele show anunţat cu surle şi trâmbiţe toată vara, promovat excesiv şi intitulat "cel mai tare", e de fapt o copie proastă după "Românii au talent". Nu ştiu cum este formatul original, dar ăsta al Antenei e pur şi simplu penibil.
Şi să o luăm pe rând:

JURIUL

Mihai Morar - acest ZU-ist chiar crede că tot ce zboară se mănâncă. Crede că dacă face pe durul, dacă ironizează concurenţii şi spune mai mult NU decât DA, poate fi Mihai Petre al românilor cu talent. Prostii! E departe de omul PRO TV-ului, aşa cum emisiunea pe care o jurizează e departe de audienţele marilor rivali. Dar de la ce te poţi aştepta de la un om care spune că el nu vrea să caute vocea, ci Factorul X. Zău! Ia vezi, aia a lui Mitea, Tonciu parcă, nu e cumva pe placul tău?

Paula Seling - ea, săraca, încearcă să facă faţă. Mai spune câte o glumă, dar o glumă atât de proastă că nu răde nici ... nimeni. E la ani lumină de Andra. Clar!

Adi Sână - se vrea un Andi Moisescu, face glume proaste, se crede mare expert. Ani lumină distanţă şi el. No comment!

În plus, nu ştiu pe ce baze au ales ei juriul, ţinând cont că, vorba aia, nu au făcut mare "fâs" în muzică. Păi, băbăieţi, Marius Moga, Smiley, Loredana şi Brenciu vă spun ceva? Cred că ceva mai mult.

Şi, la finalul primul episod, felicit oamenii din spatele camerelor de la X Factor, în seara asta au cam încurcat vocile între ele.

Va urma....


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu