joi, 29 septembrie 2011

FILM | Johnny English (2003)

Titlu original: Johnny English
An apariţie: 2003
Regia: Peter Howitt
Distribuţie: Rowan Atkinson, Natalia Imbruglia, John Malkovich

După ce am văzut "Johnny English Reborn", m-am decis că trebuie să văd neapărat şi prima serie cu Rowan Atkinson în rolul agentului secret. Aşadar m-am uitat la Johnny English-ul din 2003 şi, din păcate, am rămas cu un gust amar pentru film şi cu satisfacţie pentru că, deşi a durat 8 ani, "Reborn"-ul lui English a fost mult mai tare. Asta ar putea fi un lucru de ţinut minte şi pentru români: mai bine stai 8-10 ani să faci o continuare decât să dai partea a doua după un an şi să iasă un chix.

Puţine faze bune, care să te facă să râzi cu poftă. Începutul era promiţător. Păcat. În altă ordine de idei, anii au trecut bine peste Mr.Bean, care a mai pus, pe lângă talentul uriaş, şi o experienţă fantastică. Deci, fraţilor, cred că abia de acum Rowan Atkinson va scoate filme foarte bune.

Nota mea: 5/10

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu