marți, 15 februarie 2011

EXCLUSIV!!! Taraf TV postul perfect pentru LIGA I

Între două-trei săltăreţe de-ale lui Salam sau Guţă şi dansuri la bară, Taraf TV ar putea lejer să infiltreze câteva meciuri din Liga I. Sub comentariul Fetei Morgana şi cu menţiunea pe ecran că în orice moment derby-ul etapei, spre exemplu, poate fi schimbat timp de trei minute cu o nebunie a lui Salam, meciurile din campionatul intern ar deveni cele mai tari dedicaţii din toate timpurile.

"De la mine, Ionel din Goangele, pentru toate fetele care mă iubeşte incognito şi pentru toţi duşmanii dinamovişti care mă vrea la bulău, să fie cu dedicaţie reluarea de la Dinamo-Foresta 4-5", aşa ar putea suna una dintre dedicaţiile ce s-ar putea scurge pe ecran la fel ca nervii celor din faţa televizoarelor.

Totodată, fotbaliştii ar putea da totul pe teren pentru a ajunge subiect de dans la miezul nopţii. Mesajele afişate de aceştia pe tricou după goluri ar putea suna în felul următor: "Mamă, dă pe Taraf că dansează fata pentru mine" / "Eu dau gol, tu eşti goală, nebunie naţională" / "Am dat gol în vinclul porţii, am un dans la miezul nopţii".

Evident, la final de etapă, nu pot dispărea talk-showurile care vor analiza fazele litigioase ale etapei. Sub deviza cine aruncă mai mult cu lovelele invitaţi precum Liviu Puştiu, Sorinel Copilul de Aur sau Dan Bursuc vor împărţi muzical dreptatea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu