luni, 15 septembrie 2008

UCL/ Mutu nu se sperie de atmosfera din Ghencea

Atacantul clubului Fiorentina, Adrian Mutu, a declarat că nu se teme de modul în care va fi primit la meciul din Ghencea, ci, din contră, ostilitatea de care ar putea avea parte în disputa cu roş-albaştrii îl va face să-şi dorească şi mai mult să câştige.

„Nu are de ce să-mi fie frică de reacţia publicului din Ghencea. Vin să-mi fac treaba, să joc bine şi să marchez. Nu mă interesează dacă mă va fluiera tot stadionul din primul minut. Nu joc pentru România, joc pentru Fiorentina! Din contră, mă va ambiţiona şi mai mult... Nu m-am intimidat cînd m-au fluierat 80.000 de fani la Roma şi-mi spuneau să mor”, a declarat decarul echipei din Florenţa pentru Fanatik.

„Briliantul” îi exclude pe elevii lui Marius Lăcătuş din calculele pentru calificarea mai departe în Champions League, considerând chiar că steliştii vor termina grupa pe ultima poziţie a clasamentului. „Favorite sunt Bayern şi Lyon, dar atât noi cât şi Steaua o să ne jucăm şansa şi o să încercăm să producem surpriza. Pe hârtie, noi şi Steaua ne vom bate pentru locul trei, dar în teren lucrurile vor sta altfel. Fiorentina şi Bayern vor merge mai departe. Nu cred că steliştii vor prinde locul trei, dar puncte vor face, sigur”, a fost părerea lui Mutu.

Aruncând o privire şi în grupa campioanei României, CFR Cluj, fotbalistul nu-i acordă nicio şansă echipei ardelene şi este dezamăgit de faptul că Ioan Andone a fost demis de la echipă după ce a câştigat campionatul şi cupa. „Grupa CFR-ului nici nu mai e nevoie să o comentez. În schimb m-a surprins demiterea lui Andone. Mi se pare foarte ciudat şi lipsit de tact. Lui Andone, trebuiau să-i facă, dacă nu o statuie, măcar să-i fi pus un poster în incinta stadionului”, a declarat Mutu.

sursă text: Antena3/Sport

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu