miercuri, 13 februarie 2008

Potrivite - de prin alte parti

Astazi m-am hotarat sa inaugurez o noua rubrica, printre multe altele cu care va veti intalni in aceste zile, in care sa vorbesc, sau sa aduc vorba despre diferite lucruri pe care le-am intalnit prin diverse locuri din blogosfera, internet si nu numai.

Unii au "scurte", altii au "lungi", iar noi o sa le "potrivim" .

Nu voi sta sa va dau linkuri catre diferite poze haioase, desi n-as spune nu in cazul in care s-ar merita, ci pur si simplu am sa va spun despre tot ceea ce merita sa fie spus.

Pe internetul de astazi am citit 2 articole bune. Si nici unul nu este de pe fabrica :))

Ne miram odata cu Catalin Tolontan de faptul ca inca mai exista tineri, care vorbesc despre Romania si despre proiecte, culmea, nu din "afara", ci de la noi. AICI

Un alt articol bun mi-a fost trimis pe adresa de mail a Fabricii. Este posibil sa va mai intalniti cu acela care mi-a trimis mailul. Scrie bine, dar mai multe nu va spun. O sa va convingeti singuri.

In plus, luati-o ca pe o premiera blogosferica, sau cel putin eu asa cred ca este. Pozele cu Elodia pe care Piticu.Ro le-a publicat acum cateva zile, au fost publicate cu sursa de catre Cancan. Asta e un lucru bun.

Cam atat la rubrica noastra de astazi.
Data viitoare, poate le vom potrivi mai bine ! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu