miercuri, 30 ianuarie 2008

NOUL GSP.RO


Astazi Gazeta Sporturilor a decis sa-si schimbe situl de internet. Nu stim de ce, dar cei de acolo au hotarat ca este vremea unei schimbari, asa ca vrem, nu vrem, trebuie sa acceptam.

Noul site arata, dupa parerea mea, mult sub cel vechi.

GSP.Ro
era cunoscut pentru 2 lucruri foarte importante :

1. SIMPLITATE
2. STIRI DE BUNA CALITATE

Permiteti-mi sa va spun, dragi jurnalisti de la GSP, ca ati pierdut unul din lucrurile pentru care oamenii accesau www.gsp.ro !

5 comentarii:

Winn3r spunea...

ti-am zis si pe privat, nu imi arata noul site, dar astept sa-l vad, am vazut si jpg-u pus de tine, nu prea-mi place, aduce asa putine a ProSport... !

Winn3r spunea...

*putzin

Anonim spunea...

aduce mai mult cu marca.com decat cu prosport. Dar se asteapta mult de la noul gsp. Vom trai si vom vedea :)

Winn3r spunea...

daca fabrica zice ;))

Winn3r spunea...

acum am vazut si eu marca.com, ai dreptate, seamana perfect !

Trimiteți un comentariu