duminică, 13 ianuarie 2008

Buna dimineata...

.. si ar trebui sa continui cu versurile melodiei celor de la Hi-q insa m-am gandit ca poate nu toti sunteti in love si ca or mai exista si "out love" si n-ar fi fost corect.

E duminica dimineata, mai precis ora 9 si 8 minute in momentul in care scriu randul acesta, si deja imi pun intrebarea ce o sa fac astazi..dar chiar, inca o data, "Ce o sa fac astazi ?" Pai am sa mai scriu ceva pe blogul fabricii.. de weekend asa, lejer. Probabil, nu va mai promit nimic, am sa termin un super reportaj, insa nu stiu exact daca am sa-l public astazi, insa ceea ce stiu sigur este ca astazi am sa va mai fac un "Portret al Fabricii". Despre cine sau ce este vorba nu va pot spune, dar veti afla.

Un weekend placut.
:)

1 comentarii:

Winn3r spunea...

Buna Dimineata si tie!:)

Trimiteți un comentariu