sâmbătă, 1 septembrie 2007

Despre muzica..vorbita


In ultimul timp, nu stiu daca am auzit vreo 3 melodii bune. Zic 3 cu indulgenta. Ciudat este faptul ca nu prea mai apar melodii, iar noi mai avem pretentia ca alea care apar sa fie si bune. Intr-un timp era nebunia cu reggaeton. Moaa... parca le venisera la toti inspiratia.. pe ritmurile acestea. Acum se poarta hip-hopul combinat cu lalaiala.. Moga ne aduce ultimele noutati din UE si ni le baga pe gat ca fiind hituri. Ma.. unele sunt.. nu hituri sa nu exageram.. sunt melodii bune.. dar nu sunt ale lui. Sunt inspirate.. schimbate vreo 2-3 note si gata spunem ca avem un nou hit. Pai dasta Simplu si Andra au luat teapa la Eurovision. Pentru ca micutul Mozart s-a inspirat dintr-o alta piesa. Cel mai ciudat lucru e ca si melodia care a castigat Eurovisionul pare a fi tot un plagiat.. dar se pare ca aia au copiat mai cu bun simt si au mai si creat ceva pe langa munca altora..

Aa.. si se mai poarta ceva.. Cariera SOLO. Cum dau un pic de banuti in formatie.. gata.. se gandesc ca le e mai bine singuri.. Dar e bine.. in formatie sau solo toata lumea canta.. Bai si daca ar canta in baie sau bucatarie nu am avea nimic cu ei.. canta la Tv.. isi mai fac si clipuri.. Si Oana canta, Oana Zavoranu, si Maria cum care ? Maria Marinescu (ex: Chivu, ex: Tiriac) si Becali canta.. e la moda..

5 comentarii:

Anonim spunea...

ma apuc si eu.... pai ce draq toata lumea si eu nu! :| dak e la moda! :))) faza cu moga e k e talentat el...asta e adevarul si nu aduce "trenduri" din UE , le aduce din State...si e ceva sa stai si sa compui cu Snoop sau Justin! daia nu-i mai arde lui sa faca melodii pt romani...adica melodii originale ma refer... il inteleg perfect...Moga rulz I love Moga Moga marrie mee!!! kiddin' :))))) Iar referitor la muzica de calitate am zis'o si o mai zic....asc fratilor rock, punk....nu zic sa asc daia de sa-ti sparga timpanele...exista muzica rock/punk/emo ft ft k-lumea cu mesaj cu tot ce vrei...contact me for more ;) always coca-cola :)))) gata bye!

Anonim spunea...

Sa nu uitam de muzica electronica...dar nu comercialitatile ce le auzi la radio...cu toate ca si alea suna bine unele din ele..recomand depeche mode, faithless, orbital (pt cine intelege), underworld (tot gen orbital) si multe multe..nu-mi vine nimic acum in cap pt ca e 3.47 AM

Anonim spunea...

recomand flooooorin salaaaaam

Anonim spunea...

muzica vorbita..... da dar ce ziceti de grasu sau tataee.villy ombladon cre chiar au melodii p cre unii nici nu leati auzit si sunt suuuper tari?.

Anonim spunea...

aa si mai nou am inceput sa ascult arssura. va recomand melodia "vreau doua" si altele..... mai e si nimenialtu' cu "made in romania"( asta imi place mie in special> ritmu d la inceput e mortal)

Trimiteți un comentariu