miercuri, 12 septembrie 2007

Despre bloggerii profesionisti > blogatu.blogspot.com

In drumul Fabricii de Zvonuri spre succes am intalnit si bloggeri profesionisti. Blogatu este unul dintre bloggerii care au apreciat munca depusa de noi si care a avut incredere in blogul nostru. Blogatu este de altfel un blog si un blogger care merita citit. Sa spui lucrurilor pe nume nu e un lucru usor si de aceea trebuie admirat. Gasesti ceea ce vrei sa citesti. Noua ne place de el. Voua?

www.blogatu.blogspot.com

" Daca n-ar fi prosti cine ar mai fi destept? Un blog impotriva prostiei, pentru oameni destepti. Un blog despre mine, internet, stiri, monden, gadgeturi, IT, calculatoare, femei, divertisment, filme, TV. "

2 comentarii:

Anonim spunea...

bloggeri profesionisti, am trait sa o aud si pe asta ...hmm.hai sa incerc sa transmit un mesaj, cred eu pertinent, a fi blogger nu`i ushor a fi un blogger responsabil e mai greu.
Bloggeri responsabili sunt cei ca mine, sau ca zoso, cei cu domenii personale .ro/.com/.net and so on, acele persoane pe care legea copyright`ului ii poate lovi, nu ca noi, voi acum (caci eu am fost) care avem pagini personale pe blogspot.pe care efectiv ne doare in cot.de altii, caci daca e ceva..fugim:))
in rest e misto blogul vostru, citit printre randuri, misto poll`urile and stuff, good luck!
yours, trully cristi

Anonim spunea...

Si e si mai frumos, cristi, daca il citesti pe tot :) ,, usor usor o sa vina si ceva .ro.. suntem la inceput.. ia-ne usor..

Multumim pt aprecieri. Si oricum nici asa nu fugim.Nu copiem. Sunt doar propriile articole :)

Trimiteți un comentariu