sâmbătă, 15 octombrie 2011

Un bun samaritean, dar nu prea

Oriunde te-ai duce, întâlneşti fel şi fel de oameni şi mai mereu rămâi surprins, în mod plăcut sau nu, când vezi acţiunile unora dintre aceştia.

Asta s-a întâmplat şi unui cuplu din Anglia care şi-a pierdut geanta cu actele şi aparatul foto în parcarea unui aeroport. Trişti că, deodată, au rămas fără paşapoarte şi carnete de conducere, Jeremy şi Sally, căci aşa se numesc personajele în cauză, nu se gândeau că o să le mai recupereze cândva.

Însă, au avut parte de o surpriză. Într-o zi le-a sunat poştaşul la uşă şi le-a adus un colet unde se afla, exact, geanta puerdută. Bucuroşi nevoie mare, s-au apucat să deschidă geanta şi au avut parte de o surpriză: paşapoartele erau, permisul de conducere era şi el, însă aparatul foto absenta. În locul lui au găsit o ... scrisoare de la expeditor.

Ia fiţi atenţi ce spunea acesta. Sau aceasta.


"M-am împiedicat de geanta voastră în parcarea aeroportului şi am aşteptat 15 minute să văd dacă vine cineva după ea, dar nu a venit nimeni. Aşa că am luat-o şi am plecat acasă.
 Acum vă înapoiez paşapoartele şi permisul de conducere, evitând, astfel, să faceţi nişte cheltuieli inutile pentru a le procura din nou, aşa cum am păţit eu anul trecut în Spania, când, împreună cu soţul meu am pierdut geanta cu toate actele, camera foto, telefoanele mobile şi alte lucruri personale.
Sunt sigură că recunoştinţa voastră mă va lăsa să păstrez eu camera ca recompensă (niciodată nu am înlocuit-o pe a mea). Veţi găsi lângă această scrisoare şi cardul de memorie, aşa că veţi avea amintiri din vacanţa petrecută.
 Sper că nu veţi socoti decizia mea ca fiind una prea dură, dar uneori trebuie să plătim pentru greşelile nostre (cum ar fi să plăteşti amenda pentru conducere cu viteză prea mare) şi cred că ar trebui să includeţi acest incident ca fiind o cheltuială în plus pentru călătoria făcută.
Semnat: Un bun samaritean, dar nu atât de bun "
Ştiţi care este partea bună pentru cuplul englez? Că s-a întâmplat în Anglia. Dacă incidentul avea loc în România, rămâneau şi fără paşapoarte :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu