miercuri, 5 octombrie 2011

SERIAL | De vorbă cu... Ep.1 - Liviu Vârciu

Liviu Vârciu. De meserie "invitat pe Happylica", "bumbăcitul lu' Nea Marin", "omu' cu ochii tăi". A fost angajat într-o căsnicie cu Adelina Pestriţu. A încercat apoi şi alte post(erioare)uri, dar niciunul nu s-a mulat pe doleanţele sale. Are doi câini cu care îşi ocupă timpul. Unu' e Mini, celălalt e creditul bancar. La categoria hobby-uri, putem nota iguanele şi dansatoarele.

Lucrători în Fabrică, deschideţi-vă mintea, începe primul episod al serialului "De vorbă cu...". Cinci întrebări gata să-ţi ridice imaginaţia şi să-ţi facă ziua mai tare decât o primă pagină de tabloid cu o "divă" golaşă.

- Liviu, eşti într-o relaţie în prezent?
Ok, băi, oameni buni, am crezut că am scăpat de Măruţă, dar am dat peste ta-su. Ce zi e azi? Miercuri?! Da, sunt într-o relaţie. Adică am fost acum 10 minute, până să veniţi voi.

- Ne cerem scuze. Se spune că indiferent de femeia cu care te afişezi, tu tot la Adelina te gândeşti. E adevărat?
Nu, pe bune acum, fără mişto, tu lucrezi la Pro TV? Să-i spui lu' Măruţă că oricât ar încerca, de Adelina nu zic nimic. A, eşti de la Fabrică? Nu ştiam că mai produce Apaca ceva.. Băi, nevastă-mea e nevastă-mea, chiar dacă acum e în Bălării. O mai las la 4-5 inşi, şi pe urmă o chem acasă.

- Apropo de casă, cum stai cu creditul, cu banca?
Păi nu l-am dus, mă, pă Măruţă la casa nouă?! A, scuze, Apaca, da. Deci nu mai am treaba cu banca. Am terminat, gata, Liviu Vârciu nu mai are datorii, doar dotări. Aşa că dacă... Apropo, voi faceţi concurs acolo să găseşti jumătatea, să vin cum a venit Petre Roman..ă?

- Nea Marin ţi-a trimis un buchet de flori, zice să-l ierţi..
Să-i spui lu' vagabondu' ăla, că garofe să dea el la toate gagicile pe care le vrea d-acum încolo. Adică eu fac pace cu el, bine.. ne batem la Serviţi, ne astea, şi el acum ce face? trimite garoafe? Bine, mă, te duci la el, şi îi dai cadou lanţul ăsta. E de aur, frumos. Să-i zici că îi trimit crucea peste un an, c-am înţeles c-aşa se pune.

- Liviu, ultima întrebare: Ce părere ai despre Andreea Tonciu?
E super şmecheră tipa. Adică să te atingă cineva cu nasu' de la 2 metri, pff. Chiar am făcut un concurs între ea şi câinele meu, Mini. Mini a mirosit nişte oase, Tonciu a mirosit un salvamar. Hai, sănătate, pa Apaca.

Info: Textul este unul imaginar. Trataţi-l cu ceai fierbinte şi serviţi-l ca pe-un PAMFLET!


Nu rata, de luni până vineri, serialul "De vorbă cu...", singura scriere unde vedetele spun ce vrem noi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu