marți, 27 septembrie 2011

FILM | Johnny English se întoarce (2011)

Titlu original: Johnny English Reborn
An apariţie: 2011
Regia: Oliver Parker
Distribuţie: Rowan Atkinson, Rosamund Pike, Gillian Anderson

Am vrut să văd filmul ăsta neapărat din moment ce, în fiecare dimineaţă, pe ecranele de la metrou, prindeam inevitabil trailerul. Nu am văzut prima parte (Johnny English) - promit să mă uit -, dar nu e o problemă. Înainte de a începe să vă povestesc despre film, trebuie să ştiţi că n-am mai râs atât de mult la un film de ani buni. Fie mă uit puţin la filme, fie "Mr. Bean" Arkinson e atât de tare. Ştiam ce-i poate pielea, însă nu mă aşteptam să-l văd atât de în formă.

Am fost să-l văd la cinematograf. Am prins ultima difuzare şi filmul "mi-a făcut seara". Primul lucru bun atunci când vorbim de o comedie e reuşita de a menţine umorul pe toată durata filmului, nedozându-l doar la început, ori, după caz, la final. Johnny English Reborn te face să râzi de la început, până la final, cu poante la care nu te aştepţi, dar şi cu unele previzibile, dar jucate într-un super mod de Rowan şi compania.

Fazele cu "ShooShaan", Rolls-ul, ridicatul şi coborâtul pe scaun, ori confundarea babei chineze nu vi le povestesc, ci doar vi le trec aici ca pe un apogeu al râsului în acest film. Mimica şi comedia de situaţie sunt şi ele la locul lor. Trebuie să-l vedeţi neapărat, pentru că, după părerea mea, e unul dintre cele mai bune filme de comedie care rulează acum în cinematografe.

Nota mea: 9/10


Acum, dacă tot ai citit, poţi recomanda şi tu un film :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu