miercuri, 27 februarie 2008

Serial : Pase intre dragoste si comedie : Episodul 4

Dupa ce nu s-au mai vazut timp de 3 zile, Marry si Michael se intalnesc, din senin, la cinematograf. Michael venise impreuna cu doi colegi de echipa, iar Marry era insotita de verisoara sa.

- Marry ?! (strigand-o, fara a fi prea sigur ca este ea)
- Oo.. Michael ?! Ce surpriza! (spuse ea, vizibil surprinsa)
- Buna Marry! Intri la film ?
- Da, Michael. Am venit impreuna cu verisoara mea. Invatasem prea mult la examenul de maine de la Geografie, am avut si repetitii cu fetele, iar acum am luat o bine meritata pauza.

Pana la inceperea filmului mai sunt 30 de minute, asa ca tinerii s-au hotarat sa mearga in sala de asteptare, acolo unde si-au comandat o cafea.



- Acesta era ultimul lucru la care ma asteptam.. Sa ne intalnim.. la film.. (Michael incercand sa deschida discutia)
- Nici eu nu ma asteptam (zambeste usor) .. Mai ales ca dupa ce am facut cunostinta, atunci in sala (incercand sa-i aminteasca, desi Michael poate stia mai bine decat ea), nu ne-am mai vorbit.
- Marry, in legatura cu acea intalnire, trebuie sa-ti spun ceva.. (dorind sa-i spuna ca de fapt nu are nicio sora)
- E de bine sau.. ? (zambetul ii dispare..)

Michael are un moment de ezitare..

- E de bine, bineinteles.
- Ce bine..

Discutia este intrerupta de o angajata..

- Asteptati pentru filmul "Iubire Imposibila" ?
- Da! (raspunse Michael)
- In 5 minute trebuie sa inceapa. Va asteptam.

Tinerii se ridica, platesc cafeaua, din care nu au apucat sa bea, si pleaca spre sala de film...

--------------
Acum este randul tau, spune-ne continuarea !

1 comentarii:

Anonim spunea...

...in timpul filmului, privirile lor se cautau. Astepta fiecare un semn cat de mic, incurajator, din partea celuilalt.Dupa film, MICHAEL o conduce pe MARRY acasa. Indrazneste sa-i propuna o intalnire. MARRY ii spune ca are un program incarcat..

Trimiteți un comentariu