marți, 15 ianuarie 2008

Shopping in Bucuresti

Tocmai acum ce m-am intors din aventura mea de a iesi la shopping prin Bucuresti. S-o luam din centru spre periferie. Am fost la Unirea Shopping Center, de aici si numele articolului meu, si m-am tot plimbat teleleu, de fapt telelei (mai era o persoana) prin toate magazinasele acelea.. mai degeaba.. Stiti cum sunt gusturile astea.

Buon.. a fost tare.. ca m-am dus cu taxiul, am infruntat eroic aglomeratia, aparatul se invartea (si ca sa rimeze, portofelul se subtia) . Am decis sa mergem si "underground" cu trenul de dedesubt alias metrou. Destula aglomeratie. Mergem ce mergem si cu metroul. Apoi mergem pe jos, adica aproape pe langa masinile care claxonau, deoarece trotuarele sunt inca inzapezite, deh asa se intampla la noi.

In fine pana la urma am cumparat de unde am cumparat si a fost destul de tare, chiar frumos. E o aventura sa te plimbi asa prin Bucuresti din Shopping in Shopping cu diferite mijloace de transport. Incercati si voi :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu