vineri, 5 octombrie 2007

AM REVENIT !!!

In sfarsit va scriu din nou dragi lucratori in fabrici si uzine.. dati zvonul ca am revenit, scrieti peste tot, dati massuri ca tot va place.. postati... comentati.

Sa va zic si de ce am lipsit o perioada.. simplu.. s-a deschis un super nou blog !!!! www.blog-de-sport.blogspot.com evident, am si eu o legatura cu acest blog, chiar sunt fondatorul acestuia... nu stiu daca va intereseaza dar.. ce trebuie sa va intereseze este ca : Blog-de-sport.blogspot.com este unul din cele mai tari bloguri din Romania la capitolul Sport ! Dupa 1 saptamana de online suntem in primele 100 de bloguri de pe trafic.ro.. asaaaa.. am incheiat reclama mascata..

Ce mi s-a mai intamplat.. pai sa va spun ca mi-a fost invadata adresa de e-mail cu tot felul de porcarii.. am primit nu stiu cate premii, nu stiu cate mosteniri.. porcarii le-am dat delete imediat.. ma rog.. :) cam asta ar fi.. ne revedem cum am stabilit.. aici la carcotit !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu