duminică, 2 septembrie 2007

Plictiseala la TV


E duminica si de dimineata de cand m-am trezit tot caut un post de tv la care sa ma uit si sa-mi placa ce vad. Nimic, nimic. M-am oprit pe Realitatea, pentru ca sunt curios cum mananca si exista Dan Chisu. Prepara ce prepara, dupaia mananca, deci asa exista.. imi place ca exista intr-o super casa. Mda.. Astept cu nerabdare meciul Stelei.. nu ca ar fi mare meci, dar are o miza, o batalie a orgoliilor ranite sau nu. Parca vad ca ma plictisesc si acolo pentru ca asa sunt meciurile in Divizia A, pardon Liga 1 pentru ca cineva destept a inregistrat acest nume inaintea Federatiei Romane. Doar in Romania se putea intampla. Nimic nu ne mai mira.
Acum m-am oprit pe PRO TV si va sfatuiesc si pe voi s-o faceti e destul de interesant.. cu magie ceva de genul.. un fel de Blaine al Romaniei.. mai ne pierdem si noi timpul.


-----
Vorbim mai incolo. :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

OTV E BAZA ... :))

Anonim spunea...

deseneeeeeeeeee! La 9 te uiti pe tvr1 si dupaia o iei la rand: cartoon; jetix si minimax dak iti plac desenele non-violente =))) mai muti pe muzica...si te intorci intr-un final tot la marea dragoste....desenele :D

Anonim spunea...

da.. :)) e o idee de a pierde altfel timpul.. cum ar spune cei cu rulzzz.. desene rulzzz :) fara suparare :)

Trimiteți un comentariu