joi, 6 septembrie 2007

Football Manager 2007 :pareri-sugestii:


Football Manager 2007 este jocul care a atras majoritatea pasionatilor de manager. Se apropie acum lansarea a 2 proiecte de Football Manager : 2008 o editie care pare a fi mai bine pusa la punct din punct de vedere al informatiilor si atributiilor managerilor si Football Manager Live, un joc online care va permite sa jucati manager cu alti impatimiti din intreaga lume.
Revenind la Football Manager 2007 am intampinat probleme atunci cand am incercat sa il joc impreuna cu cativa prieteni pe net. Nu reusesc sa ma conectez la serverul jocului care este un prieten de-al meu ce are internet exact de la aceeasi firma de la care am si eu, si cu care in mod normal ar trebui sa am retea. Multi au intampinat astfel de probleme. CE SE INTAMPLA ? CUM PUTEM FACE SA JUCAM ?

----
Asteptam sugestii si discutii referitoare la acest joc.
Va multumim !

4 comentarii:

Winn3r spunea...

Ciudat ! Mi-e mi-a mers p net ...

Anonim spunea...

Ciudat ! Mie nu mi-a mers :(

Anonim spunea...

cum naiba joc si eu pe net...manager...ca pe bune disper si nu gasesc...un sfat?>

Anonim spunea...

Pai ai putea sa te inscrii pe managerzone.com, sa-ti faci propria echipa si sa joci intr-o liga in care vei fi inscris automat. Cred ca asa este cel mai usor. :)

Trimiteți un comentariu