vineri, 5 octombrie 2007

Mai tarziu dar sa va zic si eu de Statusurile de pe Messenger

Am fost cateva ore terorizat de massurile cu faptul ca Yahoo nu mai are fonduri, ca presedinte nu stiu care, care de fapt nu e presedinte , care de fapt nu e deloc, ne anunta ca se suspenda conturi.. aceste massuri au aparut de la faptul ca nu mai mergea sa pui la status mai mult de 40 de caractere.. si cei care baga melodii la statusuri s-au simitit bineinteles neputinciosi in a-si exprima starea de spirit doar din 40 de caractere..teribil de infricosator.. de-a dreptul groaznic.. Si eu am fost speriat ca nu mai puteam sa pun la status numele blogurilor.. dar deh.. am rezolvat-o cu un patch de la un bun prieten.. si l-am mai raspandit si eu.. asa ca daca mai vreti NU-l mai am :))

1 comentarii:

Anonim spunea...

2 zile fara nimic adaugat ..
pacat ca moare incet incet

Trimiteți un comentariu